Fennolla jälleen tutkitusti tyytyväiset asiakkaat

Asianajotoimisto Fenno toteutti kolmatta kertaa asiakastyytyväisyyskyselyn. Kysely toteutettiin syksyllä 2020 puhelinhaastatteluin. Kyselyn tavoitteena oli saada mahdollisimman paljon avointa palautetta toiminnan kehittämiseen. Tutkimustulokset olivat jälleen erittäin hyvät, sillä Fenno ja fennolaiset saivat yleisarvosanaksi 4,65/5 ja NPS oli 85.

”Kiitämme kaikkia kyselyyn aikaansa antaneita yli 100 asiakastamme. Olemme panostaneet viime vuosina paljon siihen, että ymmärrämme paremmin asiakkaitamme ja haluamme ottaa opiksi saadusta palautteesta. Saimme taas jälleen valtavan määrän rakentavaa palautetta, joka vie meitä eteenpäin”, sanoo Fennon toimitusjohtaja Jussi Laakkonen.

”Vaikean ja haastavan vuoden päätteeksi tällaiset tulokset lämmittävät, mutta erityisen kiitollisia saamme olla siitä, että olemme pysyneet terveinä ja myös vuonna 2020 saimme helpottaa asiakkaidemme arkea yli 1000 toimeksiannon hoidossa”, päättää Laakkonen.

Jaa artikkeli

Facebook
Twitter
LinkedIn

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

Podcast: Urakoitsijan konkurssi – Fennon Lassi Nyyssönen vieraana Raksan Laki podcast-sarjassa.