Asianajotoimisto Fenno toteutti toista kertaa asiakastyytyväisyyskyselyn. Kysely toteutettiin syksyllä 2019 puhelinhaastatteluin. Kyselyn tavoitteena oli saada mahdollisimman paljon avointa palautetta toiminnan kehittämiseen. Tutkimustulokset olivat jälleen erittäin hyvät, sillä Fenno ja fennolaiset saivat yleisarvosanaksi 4,62/5 ja NPS oli 81.
Kiitämme kaikkia kyselyyn aikaansa antaneita asiakkaita. Tuloksissa alkaa näkyä asiakaskeskeisen strategiamme toteutuminen ja voimme olla erittäin tyytyväisiä saatuihin arvioihin. Saimme vastauksista jälleen erittäin merkittävän määrän palautetta, joiden perusteella kehitämme toimintaamme nyt ja tulevaisuudessa, sanoo Fennon hallituksen puheenjohtaja Lassi Nyyssönen.
Positiiviset tulokset olivat meille hyvä päätös hyvälle vuodelle, sillä toimintamme kasvoi vuoden 2019 aikana hyvin ja saimme helpottaa asiakkaidemme arkea yli 1000 toimeksiannossa vuoden 2019 aikana, päättää Nyyssönen.