Tiedote 2.12.2022/ASIANAJOTOIMISTO PAJALA OY YHDISTYY FENNOON

Asianajotoimisto Fenno ja Asianajotoimisto Pajala Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jonka myötä Asianajotoimisto Pajala Oy:n liiketoiminta ja sen henkilöstö liittyvät osaksi Asianajotoimisto Fennoa.

Asianajotoimisto Pajala Oy on maineikas jyväskyläläinen toimisto, jonka palvelut liittyvät erityisesti yrityselämän ja julkishallinnon tarpeisiin. Toimistolla on vahva asema Keski-Suomen yrityskauppamarkkinassa. Meille Fenno oli luontainen kumppani, koska molempien osapuolten ajatukset tulevaisuudesta kohtasivat, kertoo asianajaja Pekka Pajala. On hienoa päästä yhdistämään pienemmässä toimistossa hankittu ammattitaito isomman työyhteisön toimintakulttuuriin, sanoo assistentti Johanna Mannila.

Niin ikään Jyväskylästä lähtöisin oleva Fenno palvelee asiakkaitaan nykyään jo kymmenellä paikkakunnalla. Palvelumme ovat suunnattu erityisesti pk -yritysten, yrittäjien, julkisyhteisöjen sekä yksityishenkilöiden tarpeisiin. Kaupan myötä tapahtuva asiantuntemuksen yhdistäminen parantaa merkittävästi asemaamme vahvana yritys- ja julkisyhteisöjuridiikan palveluiden tuottajana Keski-Suomessa ja koko verkostossamme, toteaa Fennon osakas Janne Kallioinen.

Jyväskylän lisäksi Fennolla on toimistot Helsingissä, Tampereella, Turussa, Lahdessa, Salossa, Seinäjoella, Järvenpäässä, Keuruulla ja päivystyspiste Äänekoskella. Palveluksessamme on noin 50 juridiikan ammattilaista. Toiminnassamme yritys- ja julkisyhteisöille tarjottavien lakipalveluiden kasvattaminen on erityinen painopiste. Pekan ja Johannan mukaantulo Fennoon on meille erittäin tärkeä vahvistus ja toivotamme heidät lämpimästi tervetulleiksi, iloitsee Fennon toimitusjohtaja Markus Laakkonen.